آرشآرش، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

کوچولوی دوست داشتنی ما

سونوگرافی سه بعدی و آزمایش ژنتیک

1393/7/26 19:10
نویسنده : مامان
66 بازدید
اشتراک گذاری

فندوق مامان سلام

هر روزی که میگذره دارم به بودنت و موندنت بیشتر عادت میکنم. انشاالله به خواست خدایی که تو رو توی ماه پربرکتش رمضان به ما داد صحیح و سالم به دنیا میای.

6 مهر ماه دوباره رفتم پیش دکتر و خانم دکتر علاوه بر اضافه کردن چند تا دارو، برام سونوی سه بعدی و آزمایش ژنتیک نوشت.

22 مهر همراه بابات رفتیم برای سونوگرافی. بابات هم با من اومد داخل. چند دقیقه رو تخت سونو منتظر دکتر بودم. از نگرانی دیگه اشکم در اومد و بابای مهربونت واسه اینکه حال و هوای منو عوض کنه سر به سر من میذاشت...

تا اینکه دکتر اومد و سونوگرافی رو شروع کرد. وقتی تو رو توی مونیتور روبروم دیدم خنده روی لبهام نشست و تموم نگرانی هام تموم شد. آخه اون قلب کوچیکت داشت تند تند میزد. به بابایی هم که نگاه کردم اونم داشت لبخند میزد آخه بابایی اولین دفعه اش بود تو رو میدید.

خلاصه دکتر تمام اندازه گیری ها رو انجام داد. خدا رو شکر همه چی طبیعی بود. در حین سونوگرافی خیلی تکون میخوردی. یه بار اینقدر شدید دست هات رو به سمت شکمم فشار دادی که من و بابات باهم خندیدیم. آخر کار دیگه دستت رو گذاشته بودی رو صورتت که دکتر تو این حالت یه عکس هم ازت گرفت. تو 186 گرم وزن داشتی و 17 هفته و 1 روزت بود. دکتر زمان به دنیا اومدنت رو هم اول فروردین 94 تخمین زد. در مورد جنسیتت ازش پرسیدیم که گفت الان کامل مشخص نیست ولی به احتمال 60 الی 70 درصد پسر هستی. یه کم هم منتظر شدیم تا جواب و سی دی عکس و فیلم سونو آماده شد...

از اونجایی که سن بارداریم از 15 هفته بیشتر بود فردای اون روز رفتیم برای آزمایش ژنتیک. ازم خون گرفتن و باید 10 روز منتظر باشیم تا جوابش آماده بشه...

راستی اینم عکس سونوی سه بعدیت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)