آرشآرش، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

کوچولوی دوست داشتنی ما

انتخاب اسم

1393/7/26 19:21
نویسنده : مامان
37 بازدید
اشتراک گذاری

خوبی عزیزم؟

یادم رفته بود بهت بگم که احتمالا اسمت رو بذاریم آرش البته اگه واقعا پسر باشی. این اسم رو من و بابات روی تو گذاشتیم چون هم اسم ایرانیه و هم نام یک دلاور ایرانی یعنی آرش کمان گیره.

هر چی بیشتر میگذره بیشتر حست میکنم. وقتی به پهلوی چپم میخوابم احساس سنگینی میکنم. دیروز بود که یه دفعه یه نقطه شکمم درد گرفت دست که گذاشتم روش دیدم مثل سنگ سفته انگار سرت یا دستت رو داشتی به سمت بیرون فشار میدادی. دو بار دیگه هم اتفاق افتاد انگار داشتی لگد میزدی. به بابات چغلیت رو کردم بابات کلی ذوق کرد و گفت پسرم به خودم رفته شیطونه و از الان داره مامانش رو اذیت میکنه...

امان از شما دو تا پدر و پسر... خدا به من رحم کنهخندهخندهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)